سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرورش قرقاول

شما برای اطلاعات بیشتر راجب قرقاول می توانید به وبسایت سعیدمارکت مراجعه نمایید ... این وبسایت فوق العاده می باشد. و شما به راحتی می توانید با این آموزش سالیانه حداقل 100 میلیون درآمد داشته باشید.

پرورش قرقاول در ایران

پرورش قرقاول در ایران به تازگی شروع شده است و هنوز به قول معروف اشباع نشده است. قرقاول در ایران به نام های تذرو ، ترنگ و خروس صحرایی مشهور است. و قرقاول خزری یا همان قرقاول ایرانی که شباهت زیادی به قرقاول آمریکایی دارد بومی کشورمان می باشد. ولی به خاطر مسائل زیست محیطی پرورش قرقاول خزری ممنوع می باشد مگر با داشتن مجوزهای لازم.

 

قرقاول ایرانیقرقاول ایرانی

 

پرورش قرقاول در ایران یک شغل نوپا و سود آور می باشد. که بزرگ ترین مزیت پرورش قرقاول هزینه های پایین پرورش، نسبت به پرندگان دیگر است. قرقاول پرنده ای است که میزان مصرف دان آن نسبت به مرغ 1/6 می باشد. یعنی 6 عدد قرقاول به اندازه 1 مرغ مصرف دان دارند و این مزیت سود قابل توجهی به پرورش دهنده می رساند.

گام اول پرورش قرقاول

اولین گام در پرورش قرقاول کسب اطلاعات می باشد. زیرا پرورش قرقاول با سایر پرنده ها فرق دارد و نیازمند یکسری اطلاعات و یا تجربه در زمینه پرورش آن می باشد. پس تا وقتی که اطلاعاتی راجب پرورش این پرنده کسب نکرده اید دست بکار نشوید که خیلی زود با شکست مواجه می شوید.

 

قرقاولقرقاول

 

 

  

این رو نگفتم که با خودتون فکر کنید که پرورش آن سخته! اتفاقا خیلی هم راحته! به شرطی که مطالعه کافی راجب پرورش آن کرده باشید.چون پرورش قرقاول قلق های خاصی دارد و اگر بدون آگاهی اقدام کنید نتیجه آن جز ضرر چیزی نیست.

برای مطالعه کامل این مقاله بر روی پرورش قرقاول کلیک نمایید.