سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت وب سایت و پولدار شدن

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت سعیدمارکت در یک ساعت وب سایت شخصی خود را ایجاد نمایید. فقط کافی است به این وبسایت مراجعه نمایید.

هر کسب و کاری لازمه پیشرفت آن مخصوصا در این دوره این است که در بستر اینترنت فعالیت کند تا تمام کسانی که از اینترنت استفاده می کنند جز مشتریان آن شوند. این طوری شما هر کسب و کاری که داشته باشید در کل ایران و حتی جهان برند می شود و مشتریان شما چندین برابر.

پس اگر می خواهید از بقیه که هنوز در خواب هستند سبقت بگیرید کافی است به سعیدمارکت مراجعه کنید تا همه چیز رو به صورت ویدیو و رایگان بهتون آموزش بدهد.

الان خیلی ها هستند با ایجاد وبسایت دارند میلیون ها تومان پول در می آورند. شما می توانید هر هنری که دارید را در وبسایت خود برای فروش بگذارید و در خواب هم کسب درآمد کنید. فقط کافی است یک کم اطلاعات تون رو در این زمینه زیاد کنید پس حتما به وبسایت ما مراجعه نمایید.

 

آموزش طراحی سایت با وردپرس، مقدمه :

آموزش طراحی سایت با وردپرس سعیدمارکت به شما یک آموزش جامع و گام به گام در مورد طراحی سایت با وردپرس را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال یک آموزش جامع هستید. حتما تا انتها این مقاله آموزشی از سعیدمارکت را مطالعه نمایید. تا ظرف یک ساعت بتوانید اولین وب سایت خود را ایجاد نمایید.

آموزش طراحی سایت با وردپرسآموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس به هیچ پیش نیازی نیاز ندارد. چون با بیانی ساده و قابل فهم برای تمام افرادی که از زیر صفر می خواهند ساخت یک وب سایت را تجربه کنند نوشته شده است.

آموزش طراحی سایت با وردپرسآموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس در پنج مرحله نوشته شده است:

1- انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت

2- خرید هاست و دامنه

3- نصب سیستم مدیریت محتوای انتخابی

4- نصب قالب برای وب سایت

5- نحوه مدیریت وب سایت

 

برای شروع کسب و کارتان در اینترنت دو مجموعه زیر را حتما تهیه کنید تا در سریعترین زمان حرفه ای ترین وبسایت را ایجاد نمایید:

دانلود رایگان پکیج اولیه ساخت سایت کاملا رایگان (بیش از 180 دقیقه آموزش ویدیوئی رایگان)

دانلود پکیج کامل و صفر تا صد ساخت وب سایت با وردپرس ( بیش از 1000 دقیقه آموزش ویدیوئی)

 

 

مرحله یک : انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت

  

اگر فردی می خواست در گذشته یک وب سایت بسازد. خیلی کار سختی در پیش داشت، چون باید وب سایت خود را با کدهای Html یا فلش می ساخت . و این کار فوق العاده وقت گیر بود و تخصص بالا نیاز داشت.

 

برای ادامه مقاله بر روی ساخت وب سایت در یک ساعت کلیک نمایید.